Subject: 27/4 - 3/5
From: &quot;koalillo&quot; &lt;2075931@...&gt;
To: [email-masked]
Date: Sat, 27 Apr 2002 12:03:58 -0000

Sabado 27,

15:20 TV3 - Rebels del swing (Robert Sean Leonard, Christian Bale)
16:15 T5 - 101 Dalmatas (Glenn Close)
22:45 A3 - Made in America (Whoopi Goldberg, Ted Danson, Will Smith)
23:30 La2 - Tocando al viento (Pete Postlethwaite, Ewan McGregor)
0:15 TV3 - L&#39;amor es extasi (Sheryl Lee, Terence Stamp)
0:20 33 - La sang dels altres (Claude Chabrol, Jodie Foster, Sam Neil)
1:15 A3 - Un gran amor (Cameron Crowe, John Cusack)
3:00 33 - La patrulla del coronel Jackson (Edward Dmytryk, John Wayne,
Anthony Quinn)
3:30 La2 - Grita libertad (Richard Attenborough, Kevin Kline, Denzel
Washington)
5:20 TV3 - El gangster i la corista (Kiefer Sutherland, Patsy Kensit)
5:35 A3 - La clave del exito (Tom Cruise, Lea Thompson)

Domingo 28,

15:30 TV3 - Maverick (Richard Donner, Mel Gibson, Jodie Foster, James
Garner)
17:50 TVE1 - Por el valle de las sombras (Cecil B. Demille, Gary Cooper)
2:15 La2 - Los libros de Prospero (Peter Greenaway)
0:25 TV3 - Molt mes que amics (Elisabeth SHue)
0:30 A3 - Despues de una noche (Mike Figgis, Wesley Snipes, Nastassja
Kinski, Kyle MacLachlan)
2:45 T5 - Los siete magnificos (John Sturges, Yul Brinner, Steve McQueen)
4:15 La2 - El tunel (Jane Seymour, Peter Welles, Fernando Rey)

Lunes 29,

0:25 33 - Belle de jour (Luis Buñuel, Cathernie Deneuve)
22:00 A3 - Seven (David Fincher, Morgan Freeman, Brad Pitt, Kevin
Spacey, Gwyneth Paltrow)
http://es.groups.yahoo.com/group/laspelis/message/717
22:55 La2 - Capricho de mujer (Marlene Dietrich)
0:50 TV3 - La presa d&#39;Amsterdam (Robert Mitchum)

Martes 30,

23:25 33 - L&#39;any que va morir Elvis (Gabriel Byrne, Christina Ricci)
2:00 La2 - Desnudo de mujer (Nino Manfredi)

Miercoles 1,

11:50 TVE1 - Llegaron a Cordura (Gary Cooper, Rita Hayworth)
16:00 A3 - La jungla de cristal (John McTiernan, Bruce Willis)
19:00 A3 - Golpe en la pequeña China (John Carpenter, Kurt Russell)
22:45 TVE1 - Blanco humano (John Woo, Jean Claude Van Damme, Lance
Henriksen)
http://es.groups.yahoo.com/group/laspelis/message/718

Jueves 2,

23:35 TVE1 - Tu nombre envenena mis sueños (PIlar Miro, Carmelo Gomez,
Emma Suarez)
21:30 TV3 - Les dues cares de la veritat (Richard Gere, Laura Linney)
2:45 La2 - Doctor G y su maquina de bikinis (Vincent Price, Frankie
Avalon)

Viernes 3,

22:55 La2 - Solas (Maria Galiena, Ana Fernandez)
22:00 T5 - Tiempo de matar (Joel Schumacher, Matthew McConaughey,
Samuel L. Jackson, Kevin Spacey)
22:25 TV3 - El diable amb un vestit blau (Denzel Washington)
0:50 33 - L&#39;una canta, l&#39;altre no (Agnes Varda)